där kom den tillbaka med besked!!!!!!

Då kom den riktiga värmen tillbaka!!! Fan ja varmt det är på jobbet, fattar inte hur folk orkar äta när det är så varmt! Men äta bör man annars dör man! Fast äter gör man och endå dör man!
Denna helg är gosgus med sin pappa så att vi får lite lugn och ro här hemma, bara emma som kör kryp race på golvet och rycker och sliter i allt! Helt manisk är hon på sladdar och knappar! Nu tänker min mamma att hon minsan vet en annan liten tjej som va likadan! Som man brukar säga så faller ju inte äpplet så långt från trädet!
Vår lägenhet är som en bastu! Helst skulle man vilja öppna överallt och bara låta luften strömma igenom ordentligt, men emmis är snorig så det går inte, så blåser det inte heller så mycket!!!!
Otur va!
Ett år och 21 dagar kvar till bröllop! För den som bryr sig! Jag längtar iaf! Tiden går så fort, snart är ju emma ett år och vi firar 2 år om 2 månader! Sjukt! fasst jag visste från den stunden jag såg Dane the dad på centralen att vi skulle bli gamla ihop! det siktar vi på!!!
Nu tänkte jag dra över golven med dammsugaren lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0