det blev en dag på stranden....

Igår hade vi en underbar dag på stranden med goda vännerna Tommy och Laure och deras underbara barn Christoffer och Madicken! Vi hade fixat picknick och hade lite vin och öl med oss. Emma älskade det, bara sitta på en filt och mysa i solen, när resten av gänget kom blev det dax att blåsa upp båten Laure bara skulle ha med sig, som tur är lånade Dane the dad en pump av några andra bredvid oss annars hade vi fortfarande suttit där och blåst och blåst. Danne är ju ingen badkruka som en annan så han hoppade i det skitkalla vattnet, jag stod med Emma i brynet och tittade lite skrajsigt på det kalla vattnet! men danne tog emma och hon ville bada kan jag lova, först blev hon skitförbannad för att vattnet inte va så varmt som hon är van vid, men sen satt hon där länge och plaskade och skrattade. Själv höll jag i kameran så det blev inge bada för mig, kan inte säga att jag sörjer för det va verkligen väldigt kallt i vattnet. Efter badet gick vi upp till filten igen och käkade lite pastasallad som mästaren gjort och drack lite vin. Mycke skitsnack hanns det med, Laure hade fyllt i lite vatten i båten så att emma kunde sitta där och plaska lite till! Hon älskar att vara i vattnet och leka, en plastmugg och lyckan är gjord.
När vi kom hem blev det soffan för hela slanten och jag somnade som vanligt, har verkligen bllivit en tröttis, så fort jag lägger mig på soffan med danne så somnar jag! Poff säger det bara så är jag som död!
Just nu ligger kärleken och sover, även Emma har stoppats i säng för sin morgon lur! Så det är lugnt och skönt, kaffe och kanske lite  mer cigg känns bra just nu!!!
Lite bilder från igår!



badpojkar!

Badflicka med badpojke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0