dom säger sol idag!

Hela morgonen har dom tjatat efter sol, men vart fan är den????
Här i häggan är det moln, moln moln!!!! Visst det är skönt med lite svalare temperatur men solen får gärna komma. Tänkte ju dra och bada hela familjen idag. Emmis älskar ju att bada! Och gus skulle ju bada fötterna idag, det är nog han som dansat regn och moln dansenn igår så att det är dåligt väder idag. Eller så är det morgondagens dåliga väder som kom redan idag? hmmm värt att tänka på! Undra vad man ska hitta på om det fortsätter så här, ha pärlplatte dag eller ska man städa? Danne spelar lite krigsspel på wii och gus tittar på, vi får slänga in ibland att det bara är på låtsas. man dödar ingen på riktigt. Nej jag vet svarar han då den kloka lilla mannen.
Imorn ska hans hår klippas, stackarn håller på att få värmeslag när det är så varmt. Eftersom han inte tycker så mycket om att tvätta håret och vi måste göra det varje dag nuu så tycker jag(bestämmer jag) att det ska klippas av. En cool frilla blir det, kanske lite mohikan(stavas inte så, jag vet)? Önskar själv ibland att man tog en trimmer och rakade av mitt hår, det klibbar på ryggen och blir flottigt och stripigt i värmen och av svett! Inte så mysigt! MEN!!!! man ska inte klaga, vi klagar på vintern för att det är mycke snö och kallt som fan och nu klagar vi för att det är varmt och sol. När ska vi vara nöjda?????
Det är dagens fråga!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0