första morgonen!!!

Nu är det förast morgonen utan min fis, känns lite märkligt att det inte kommer upp en kalsongkille med tiger under armen och vill ligga under filten i soffan, fast det är typ 30grader varmt! Igår hade vi en slappar dag, jag tog mig på cykel till stinsen för att leta datakabel till min lur, nitlott på classe, nitlott på tekniken. JACKPOTT på telenor!!! Så jag skyndade hem för att lägga in lite mer musik i luren. Great! Sedan va det dax för älsklings killen att åka till sin pappa för en 2 veckors lång semester. Det kommer kännas lite tomt utan honom, men samtidigt skönt. Det har varit en enda lång kamp de senaste veckorna. Mycke bråk och tjat. Det skulle kunna bero på att han har haft på känn att han ska vara borta från sin bästa mamma länge!
Tog även honom till frissan innan vi åkte till tyresö i torsdags!
Så här tjusigt blev det!



Nu är han en korthårig kille! Kanske inte med den mest attraktiva minen, men endå!
Vi hade en underbar dag hemma hos gus gudmors farmor, plaskade i poolen och solade. Gus ville bara sitta i den lilla poolen med lillasyster, med armpuffar på! Man får inte springa runt den stora djupa poolen utan  puffar.
Emma badade lite med mig i den stora poolen, men  det va nog lite läskigt! Hon satt nämligen som en koala på mig!

Nu har chiquita kommit, dax för frulle!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0