glöm aldrig solskydd på mig själv!!!

Efter en het dag på stranden är man röd! Smörjde in barnen mycke noga även dannes axlar smörjdes in ordentligt. Men jag gjorde som vanligt, sket i mig själv. Efter flera timmars sol och bad blev jag röd. mest på min högra sida, konstigt nog. Det värsta måste ha kommit från när jag och emma gick hem från norrviken i solen! Vänster sida lite blek/beige, höger sida lite light röd! Axlar och skuldror lite mer röda. kan dock säga att det är värt det, det blir mer sol men med lite kladd på mig. Ska dit idag igen, sedan ska vi hem till Sofia och Fredrik och deras underbara 4 pojkar för lite middag och häng. Deras typ mellan kille och Gustav gick på samma dagis i Rotan så dom är polare. Super bra! Dom slogs periodvis på dagis men nu leker dom jättebra! Dom fick en ny liten kille i december, dom är nu 5 killar i familjen, tur för sofia så är vovven en tjej så att hon inte känner sig alltför ensam.

Stackar danne fick sova på soffan en natt till, fast inatt var det mycke för att jag tog upp typ hela sängen när han väl skulle komma och lägga sig. Tydligen gick det inte att flytta på mig, kan tro det, jag sov som död inatt! Men tycker synd om min älskling som sover natt efter natt på soffan. Emma vaknade tidigt som vanligt men gus sover fortfarande.
Den lilla skitgrisen va ute härom kvällen med ågra kompisar på gården och lekte, hörde plötsligt hur flaskor krossades, då står han där med en annan kille och kastar in flaskor o soprumsväggen. Glas överallt! Själv låg jag i en värme koma på soffan men rycks upp för att se vad fan som hände. Som vanligt sen så skyller alla ungarna på varandra, eller så va dom inte ens där, men som den ansvarsfulla mamman man är så fick han sig en ordentligt tillrättavisning. Och jag gick ner för att plocka upp glaset så gott det gick.
Nu börjar det bli dax för att fixa frulle och klä sig i dagens uniform: bikini!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0