hela familjen samlad!

Fredag morgon och alla är samlade och glada. Gustav sitter som vanligt på sitt rum och kollar på film, för där inne är det svalt och skönt. I resten av lägenheten är det bastu, hot hot hot! Danne får lägga sig på soffan varje natt för att det är så varmt i sovrummet. Själv sover jag som en prinsessa, fast en jävligt varm sån! Emma fortsätter och sova hela natten och vaknar tidigt, fast i morse vaknade hon inte förns halv 8. Igår va det 5! Snacka om att man va sjukt trött igår, tog en tupplur mellan halv 7 och 7 när emma sussade lite. Hon är så fruktansvärt söt när hon sover, ser så rofull och trygg ut. Danne sa igår att hon liknar mig när jag sover, lika trygg och död kan mann säga. Gustav har nu oxå semester från dagis, så vi ska försöka komma iväg och bada kanske ta en sväng till grönan. fast att få gussen att bada lite mer är ett mål vi ska uppnå. Han hatar att bada, på dagis har dom plockat fram vattenspridaren och alla ungar springer dit och vill duscha sig. Men inte gus inte, han skriker som en liten tjej så fort det kommer lite vatten på honom.
Imorse kom det en sån sjukt stark känsla av kärlek över mig, emma bara log mot mig och min kärlek låg i soffan och sov, sen när han vaknade fick jag en stor kram och massa pussar. Mmmmmm kärlek!

Vi skickade iväg en present till dannes dotter bella igår, hon fyller 6 år på måndag. målarbok och kritor får hon. En mycket bra present tycker vi. Känns viktigt att även fast vi inte har nån kontakt med hennes mamma, att bella får present och att vi håller kontakten med henne. Finaste lilla Bella!

Nu ska vi börja planera dagen, blir det bad eller grönan????

Kommentarer
Postat av: chiquita

Det blev ett besök på dramaten! Underbart :)



jag föreslår annars bad, Gustav behöver ju inte bada - han kan mata änderna istället! Det är själva grejen att picknicka/leka vid vatten som är bäst..

2010-07-09 @ 23:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0