mot tyresö idag!

Idag ska jag ta med mig mina små och åka till gus gudmor(och min tärna) Carro på tyresö. Vi ska sola och bada hos hennes farmor i hennes pool. Eller jag och emma ska bada så får vi se om gussen badar. Men först ska vi klippa killens hår, ska hänga på låset hos frissan i sollentuna centrum. Har peppat honom i 2 dagar nu för att han ska vara redo för saxen i håret. Så är det sista dagen med grabben innan han ska på semester med farmor och pappa. 2 hela veckor ska han vara borta. Samtidigt som det ska bli skönt som bara den så kommer jag att sakna honom något fruktansvärt. Det gör jag varje gång han är borta. Vin är inne i en dålig period nu med gustav, han käftar emot och är otrevlig, skriker och vill inte göra något vi säger till honom. Äter som en mus gör han oxå, typ inget alls. Det är väldigt svårt att prata med honom när det känns som att han är jätte arg för något, vi har nästan förlorat kontrollen. Han är arg och skäller på en och smäller i dörrar som en 14åring som inte får gå ut kl22 på kvällen. Vet inte längre vad vi ska göra med honom. Jag försöker ha tålamod och hålla mig lugn, men när han hånskrattar åt mig när jag säger åt honom något så brister det nästan. Då får jag ta till det elaka gå in på rummet för att jag inte ska få ett bryt och börja kasta saker själv. Senaste tiden har han fått vara inne på sitt rum ganska mycke, jag vet att det är fel, men vi blir så trötta och utpumpade av allt tjat och skrik att vi orkar inte ta fighterna med honom. Om det finns nån som har lite tips på hur vi kan göra så vore det trevligt för jag vet inte längre! Vi har gått i terapi för att lära oss handskas med honom och vi har försökt med egentid, men inget har funkat!!!
Nu ska jag börja packa ihop lite till utflykten!
Återkommer med bilder på nya frissan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0