onsdag.....

Så här är det:
Jag har en kollega på jobbet, en tjej, vi kan kalla henne chiquita banana!
Hon har gjort dagarna helt sjukt roliga när det varit varmt, klibbigt och man helst bara vill hem och krypa ner under en sten. Hon och jag kommer inte jobba mer ihop nu på ett tag, eller kanske inte alls, vem vet! Men saken är den att denna underbara lilla banan jag bara känt i några veckor gav mig en njut av mammaledigheten present. En bok som jag väldigt länge velat läsa. Nu ska hon åka till colombia och plugga i ett halv år(kanske smuggla lite kokain)! Nej inte chiquita inte, vill med detta mest få fram att DU miss banana kommer bli galet saknad och det finns ingen som är som du!
Nu ska jag väck gus och få iordning honom för dagis idag!

Kommentarer
Postat av: chiquita

Tanke 1: hjälp, vadå för bild!?

Tanke 2: hahahhahahhahahhahaha

Tanke 3: där gottgjorde hon för mycket av det skratt jag inte kommer att få nu när hon inte jobbar.

Tanke 4: fan, jag kommer att sakna amor GRANDE

2010-07-07 @ 12:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0