tisdag hmmmm vad ska man göra idag.......

Klockan är bara 20 över 10 och jag har redan fixat i garderoben och kollat på so you think you can dance! Är nog dax för frulle nu, ska iväg på ett litet möte om ett tag. Ska ha en date med duschen oxå, massa måste idag. Hade en skum dröm inatt, drömde att danne bara hade ett ben och fick hoppa på ett ben in i kyrkan när vi ska gifta oss. Såg väldigt lustigt ut, alla gästerna började skratta åt honom. Han tyckte dock inte att det va lika kul, så han drog. Blev inge bröllop den dan inte.
När jag hängde tvätt igår kände jag ett sting av saknad för min lilla kille. Har nämligen flyttat in torkstället i hans rum. Alla grejer låg framme en enda röra, som vanligt. Usch va tomt det kan bli utan honom. Fast man klagar över hur jobbig han är när han ålar sig på golvet och gnäller så är han den underbaraste lilla människa jag vet!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0