uppgift avlopp!

Tog på oss gummihandskar och gjorde en gemensam insats idag. Avloppsbrunnen till badkaret! Eftersom jag har långt hår som det tappas en del av kan man säga att det har blivit lite stopp i avloppet. En och en halv hamster hittade vi där, det bästa teamet vi är så plockade vi isär allt och skrubbade. Körde ner handen i brunnen och tog upp den döda hamstern. Succe kan man säga att det blev, vattnet rinner nu som det ska! Med andra ord ner från duschen och inte längre samlas i badkaret. Tog toastol och golv medans vi endå  va i farten. Nu är inte längre badrummet nästan en sanitärolägenhet.
Jippie!!!!

JO, jag har en vän, en MYCKET god vän! Hon ska vara toastmadam på bröllopet nästa sommar, men iallafall. Vi kände en spontan känsla att vi ville gå på grönan ikväll själva. Ringde en massa folk och kollade om vi kunde få barnvakt, inge napp nånstans. Tänkte då att vi provar ringa jessi, hon skulle tvätta och springa ikväll, men springa kan jag göra imorn tyckte hon. Tvätta kan emma hjälpa mig med. Så självklart kan jag passa henne.
Bästa bästa bästa jessi! Det är inte första gången hon ställer upp och passar våra små.
Jag har kanske inte så många riktiga vänner, men dom jag har är värda guld! Kan räkna dom på ena handen och den är den viktigaste handen jag har, nämligen den högra som jag inte klarar mig utan. Ni ska veta att jag skulle hoppa ut för stup för er mina kära fröknar!!!(kan ju kalla er det eftersom ingen av er är gifta än).
Tack för att ni finns!!!( C,J,T,E)Om ni tänker efter så vet ni vilka ni e!

Så ikväll blir det grönan för mig och min kärlek!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0