fan va tomt det blev....

Då va man ensam hemma, inga barn och ingen man!!!
tråkigt som bara den, tomt och tyst på morgonen. Ingen liten fis att tjata på, ingen gos emma att mysa med och ingen snarkare att sova bredvid!
Men min fina unge ringde från grekland för att berätta för sin mamma att han minsan hoppat 2 gånger i poolen! Med huvet före!!! Snacka om stolt man blir, och va stolt han va!!! Helt underbart att höra hans lilla röst bara säga Mamma, mamma vet du va jag har gjort!!!Han må vara ett monster ibland men han är det finaste jag har! Min stooora lilla kille.
Emma snuttan har fått en helt ny garderob nere i skåne där hon är med min kärlek, bara skrattar och busar!
Pratade precis med mannen och gissa om tårarna började komma!!! Insåg hur jävla mycke jag saknar honom!!! Trots att han tjatar och snarkar!
Du är fan mitt livs kärlek!!!!

Men medans familjen är på semester får jag spendera mina dagar på denna underbara plats!

den nedersta bilden är terrassen!!!!!
Förlåt dramatenrestaurangerna för att jag knyckte bilderna!!! Bara låna!!!

Kommentarer
Postat av: K

Njut av ensamheten hälsar en Avundsjuk :)

2010-06-12 @ 08:23:40
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0