härliga soliga torsdag!!!!

Så blev det torsdag och jobbveckan är slut! Imorn är det midsommar och vi har bara lite planer att hänga med mamma eva och kjell, sen på kvällen blir det super mys för hela slanten.
Idag skulle jag bara ha lite utväxling med mor min, vi skulle byta te mot sandaler lite snabbt i stan. Men det blev några ostkorvar en limpa herrgårdslimpa, kläder åt emma så köpte jag lite blommor att  ha hemma. Tänk att jag blev förvånad när vi kommer till fiskdisken i hötorgshallen och Dogge från latin kings står där och kränger sill och räkor! Han beter sig mycke familjärt mot mamma och låter henne gå före i kön och försöker charma byxorna av mamma och det lyckas han med ordentligt! Jag blir lite paff av att se honom där och frågar mamma lite fint om det verkligen är han som står där, och det va det. SKUMT!!!!!! Hade lite svårt och tänka mig honom stå där i hårnät(som han inte behöver) och sälja fisk! FISK av allt man kan sälja som framgångsrik artist!
Hedrar lite med en bild!

Tänk er att handla fredagsfisken av detta nylle!!!!!
Denna kvällen kommer bestå av Dane the dad på lokalpuben och dricker en öl och kollar på fotboll och jag kommer att kolla på tv och kanske måla naglarna lite. ska nog köra lite pedikyr oxå!
Mys på er och ha en solig och underbar midsommar!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0