midsommar!!!

Idag är det midsommarafton och klockan är typ 20 över 9 på morgonen, solen skiner och det är redan 20 grader varmt ute. Gustav sitter i soffan och ställer 100 frågor, Emma ligger i sin säng för att vila lite och The dad sover. Tror jag iallafall. Han snarkade sist jag va inne. Idag tror jag att vi ska träffa min mor och hennes sambo för lite mys. Sen har jag fixat 2 nya filmer som vi kan titta på ikväll, varav den ena är en film från The dads favvo samling, Vallander! Hoppas att han blir glad, tror inte att vi har sett den. hoppas inte det. Hade en resa inplannerad med den fick ställas in pga lite ändrade planer. Tur att vi har en sjuk förmåga att övertala folk, förlorade inga pengar. Så hela familjen hejsansvejsan är samlad.
Den 9 augusti börjar Emmis på dagis, ännu en inskolning alltså. Med denna är jag uppe i 4 stycken, 3 med gus och så emma nu!  Är lite proffs på det måste jag säga, det ska gå super. Här kommer lite mysiga sommarbilder på kidsen och oss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0