ordningen är återställd!!!

Måste erkänna att det va väldigt skönt när hela familjen kom hem igen!
Ni skulle ha sett när jag sprang kors och tvärs över arlanda i nya tjusiga rosa espadrillos(stavas inte så)! Skavsår och klackar och stress är inte en bra blandning, allt bara för att jag ville köpa en röd ros till min kärlek! Dom kom ju aldrig tyckte jag, tårarna börjar rinna sakta ner för mina kinder, MEN så kom dom en helt annan väg! Och lite mer tårar kom! Där hade jag stått med rosa elefanter som rockade med lila rockringar i magen och va  jätte pirrig! Sov väldigt gott med min tornado i spjälsängen och mitt sågverk i sängen bredvid mig!
Gustav dröjde till söndagen att komma hem, vart kvar med farmor och pappa över helgen, där kom det också tårar när vi mötte honom på odenplan. det va skönt att få hem honom oxå.
Så nu är alla hemma och lugnet är borta. Så här i efterhand kan jag tycka att det va väldigt skönt att vara hemma själv. men man saknar ju inte kossorna förns hagen är tom ochh igen växt får man väl kanske säga!

Emma den fantastiska har börjat ta sig fram och rycker saker från hyllor, gräver i blomkrukor och ställer sig i sängen! Va på bvc med henne i veckan och vägde och mätte, en perfekt liten tjej som följer sin kurva fin fint, den är lite under det "normala" men det är hennes!  Vi fortsätter att ge henne 6 månaders mat istället för 8 månaders eftersom hon inte gillar bitar i maten. Hon fortsätter att sova hela natten och vakna glad som en lärka!
Här kommer en bild från glada skåne!

emma med bästa farfar!!!

Emma med kusin nelly!

Bästaste syskonen!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0