vart tog värmen vägen???

Igår va det sjukt varmt och soligt! Idag åska och regn, men solen gör sitt bästa för att komma fram.
För att underhålla oss medans det regnade så körde vi en Fam viebke pålsson 4-kamp! Bowling, tennis, golf och mariocart! Jag lyckades piska i bowling, men sen gick det utför! Danne kom på en hedrande första plats med vinst i tennis och golf! jag vann i bowling och kom 2:a och gussen vann i mario cart och kom på en super jumbo plats. Vi trodde att det skulle bli ett väldans liv då han hatar att förlora, men han tog förlusten ganska bra, eftersom den som kom trea fick en studsboll! Ettan fick välja glass och jag som kom tvåa får välja dagens mat!!! Eftersom det alltid är jag som lagar mat så är ju inte det så ovanligt! Vi får se vad det blir för smaskigt! Har inte bestämt mig än!
Efter denna lilla tävling hemma ska vi nu när regnet slutat falla ge oss ut en sväng för att supa in dagens dos av friskluft!
Måste oxå slänga in ett stort tack till mamma och kjell som kom hem till oss igår med fin sill och annat smaskens och firade lite midsommar med oss! Det va super mysigt!
har i denna stund betalat iväg räkningar för en hel del och fan va bra det känns!!!!
he på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0