Åhhhh vill ha vill ha!!!!!


Fast lila!!!!!!
Kan inte nån förbarma sig över dessa fina fina skor!!!! JO!!!! Dom kommer bli mina om ca 1 år!! Dom är till det stundande bröllopet! Oj oj va fint det kommer bli under den tjusiga klänningen med dom fina fina glittriga lila  skorna!!!!!
Idag ska jag snygga till hemmet lite mer, matade snabeldraken och tvättade håret på moppsen igår, men lite mer piffing behövs. Kanske lite tassels!! stavas det ens så??
Vill oxå klargöra för er att det är INTE säkert att vi kommer med i lyxfällan!!!!! Vi har kommit en bit i castingen men det är inte säkert!!! Så ni kan sluta våndas och må dåligt över att vi ska skämma ut er i tv!!! Det handlar inte om er utan om oss!!!!! Om ni tycker att det är jobbigt behöver ni inte titta!!!
Men jag vill även tacka dom som stöttar oss i vårat beslut!! Det värmer!!!
Vi får se vad som händer och fötter!!!!

over and out!!!

Kommentarer
Postat av: Tine

Oh lyxfällan! Va "skoj"!! Det skulle jag behöva vara med i.. jag kan inte hålla i pengar alls :) Puts vek så är dom borta :P



hoppas ni kommer med :)

2010-04-01 @ 08:25:07
URL: http://monkeyhey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0