äntligen måndag!!!!

Så gick denna helgen oxå!
Dane the man va i västerås lördag till söndag. Det va ju inte alls ångest att han skulle åka dit, så jag omgav mig med mina bästa vänner och massa onyttiga smaskens. Gustav va hos sin pappa och lill fisan va omgiven med kärlek och tjejer som nästan slogs för att få gosa med henne. Har hittat papper till inbjudningarna nu! Supersnygga lavendellila. Fick dom godkända av Daniel oxå. Känns skönt att saker börjar falla på plats.

Imorn kommer vi få hembesök från tv3, håll i dig nu syster! Lyxfällan ska komma och prata lite mer. Har redan pratat med en där flera gånger. Nu ska dom komma hem till oss och tydligen filma lite. Bara för dom på redaktionen sa hon, du behöver inte kamma håret! Eller hur!! Ser man ut som man brukar en tisdag eftermiddag så blir man ju garvet på julfesten på meter! Så det blir att röja upp, dra snabeldraken ett varv kanske även el moppo! Får inte glömma att fixa luggen!
Gustav är hemma idag och pratar sönder mina öron som vanligt! Goa ungen! Han kom in 2 gånger imorse och tyckte att det va dax för mig och Emma att stiga upp! Skickade tillbaks honom en gång väldigt tidigt, sen vid halv 9 tror jag att vi gick upp. Man kan säga att jag och Emma va lite trötta!
Jag va i centrum i lördags med The nopper aka Carro, hittade en tröja för 49 riksdaler! Min nya favvo! Synd att dane the man hade tappat en bit choklad i soffan igår och den hittade min rumpa, vilket resulterade i fläckar över hela min nya fina tröja!!! Fick panik och rusade in i badrummet för att gnida in tvättmedel på! Kollade inte efter vad som låg i maskinen, när jag skulle hänga den imorse så hade den blivit BLÅ!!!!!! Den va vit från början! SUCK!!!!! Det va den fina starten på dagen det!
Nu ska snart Camilla och Anna snart komma på besök! Ska ta och deoa mig lite!!

over and out!!

Kommentarer
Postat av: Sandie

ska ni vara med i lyxfällan?? :D ska bli kul o se er där hihi kram

2010-03-29 @ 22:22:20
URL: http://www.favetelinguis.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0