det är mycket nu....

Torsdag och gussen är på dagis och tvätthögen väntar!!!
Har inte känt så mycket för att skriva på ett tag nu, Gustav suger all kraft ur oss och sig själv. Igår somnade han redan vid 19, vaknade till vid 21 och då blev det en saga sen sova mer. Så han va ordentligt utsövd imorse. Emma hon hostade hela natten så vi fick inte så mycke sömn.

Men!!!!
I helgen va bästa Bodil här och hälsade på, bästa Gus va hos sin bästa Farmor så vi fick en paus. Vet fan inte vad jag skulle göra om inte Elisabeth fanns, hade jag haft massa pengar hade jag skickat henne på en resa runt jorden all inclucive! Finns ingen som henne!!! Jag vet att du tittar in här ibland!! SÅ! TACK FÖR ATT DU ÄR UNDERBAR!!!!

Bästa Bodil tog ut mig och Danne på restaurang i lördags, ett poppis thai ställe på söder, det va super gott och jätte mysigt. Sen blev det soffan för hela slanten, helt utmattad. Sov några timmar, sen tvn!!

På tisdag ska vi få finbesök!!! Kommer skriva mer om det en annan gång när vi vet hur det går!!!

Bröllopsplanerna går framåt, jag googlar och gör ordentliga listor och anteckningar om allt jag kommer på. Har hittat ett par skor jag ska köpa när skatten kommer. Super fina, 450kr! Ska ta en trip till sumpan och prova dom en dag snart!!!

mysungarna!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Kommer du till Sumpans å hoppas jag att du kommer förbi mig också :)

2010-03-26 @ 22:10:27
URL: http://mamsofie.blogg.se/
Postat av: K

Superfina kids, och TACK för underbar kommentar i min blogg!! <3 Den gjorde mig väldigt glad!

2010-03-29 @ 18:37:36
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0