från slask till is!!!!

vad hände?????
Jag hade våren i sikte när det började bli slask och plusgrader!! Så vaknade jag imorse och det va -10 och allt hade frusit till is igen! Fan tänkte jag då!! jag är väldigt less på att det är vinter nu! Är trött på griniga ploggubbar och snöhögar. är trött på täckbyxor och vantar och mössor!!! men mest trött är jag på att dra vagnen genom snödrivor på gångvägar som dom griniga ploggubbarna inte plogat!!! Hade en konfrontation med en igår!! Han ville inte flytta sig, han bara stod där med sin plogare och glodde!! tyckte att lilla jag med min barnvagn skulle flytta mig istället, Men gubbe!!! FLYTTA DIG!!!! tyckte jag!!! Efter många om och fan så flyttade han sig så att jag kunde gå förbi! Har tappat lusten på att vara trevlig mot dom nu!!! Är numera bara trevlig mot busschafförerna som kör 520 här, dom är typ alltid trevliga! Så ser dom till att vi kommer till dagis!
TILL BARNEN!!!!

Emmis hostar fortfarande lite, men det har blivit bättre. Hon sover som en stock på nätterna, verkligen bättre nu när hon får havrevälling! gröt eller mat på dagarna och välling på kvällen! Hon är en mätt och glad liten fis! Igår chockade hon dane the dad genom att skita typ 3 gånger!! Bättre att hon gör det än att hon är förstoppad och bara skriker och har ont!

Gustav äter lite bättre han me, visst krävs det lite lock med stjärnor på tavlan, men det glider ner mat i honom oxå.
Han sover oxå som död på natten, lite saga och puss och kram sen slocknar han! Han råkade glömma sitt lilla nintendo hos sin pappa efter helgen, tokigt!!! Inte oss emot! Vi är väldigt trötta på det där spelet. Det är bara bra att han får en paus från det.
Men jag har verkligen världens finaste barn!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0