helgen gick väldigt snabbt!!!!

Så blev det måndag!!! Gustav är på dagis och jag o emma ska på anhörigstöd idag!! Hon brukar följa med mig på det! Hon gör succe där!
Min bästa storasyster har fått en liten Håkan! Bästa syster!!! han kom bara lite för tidigt! Men jätte grattis till mattias och michaela!!

Vår lilla Emma blir bara större och större!! Kom på imorse när jag plockade upp henne ur sängen att hon har fan blivit en lite fluffis!!! Riktigt saftiga lår!!! Gosfian!! Hon blev såååå glad när storebror kom hem från pappa igår, hon bara jublar och skrattade massor!! Hon hade ju en del att berätta för honom, kan man tro så som hon jollrade och lät! Nu är det bara 4 dar kvar innan Bodil the svärmor kommer på besök!!! Så idag ska det bokas bord på thairestaurang! Är lite fundersam på hur det funkar med barnvagn där och så, har hört att det är väldigt trångt där, men jag ska ringa och kolla!! Ska nog ta och googla fram telefon numret nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0