Sista dagen på Ebbas förskola!

Idag är sista dagen för Gustav på sitt dagis Ebbas! Det är lite med sorg i hjärtat vi ska tacka för de här 4 åren!!
På måndag börjar vi på dagis här i häggvik, känner redan nu hur klumpen i halsen kommer. Har förberett mig på att det kommer bli ett tårfyllt adjö vid hämtning i dag! Bara en liten stund kvar tills det är dax att åka. Ska tömma ut under vagnen så att vi kan ta hem alla hans saker. I 4 år har fröknarna stöttat och hjälpt mig otroligt mycket, med allt från att jag har lämnat gustav i pyjamas för att han inte ville till dagis till att förbreda honom på saker som ska ske senare på dagen! Helt underbara har dom verkligen varit!!! Kommer sakna dom alla massor!
men Gustav kommer få nya underbara fröknar och kompisar på nya dagiset! Det ska ju verkligen bli skönt att slippa åka buss eller tåg för att lämna på dagis varje dag! bara att gå hundra meter knappt på morgonen nu!!

så om ni fantasiska fröknar är inne och läser om oss!!!!

TACK!! Ylva, Kia, Elisabeth, Birgitta(pensionerad), Anela och alla andra underbara fröknar!!
Tusen tack för ert tålamod med min lite galna son!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0