Snart är det helg!!!

Denna helg ska Gustav till sin pappa, vilket betyder att vi får en chans att ta det lite lugnt. Det blir ju ganska så jobbigt att ha honom typ hela dagarna, som det har blivit nu under inskolningen. Han har ju bara varit på dagis nån timme om dan. Man börjar känna sig ganska så mör milt sagt!
Det är skönt att det funkar så bra på dagis för honom. Massa nya kompisar och super goa fröknar! Idag ska han vara kvar 3 timmar och även äta lunch där, skönt tycker jag då Emma sover nästan hela den tiden. Det ger mig tid till att duscha äta lite och kanske ta och dra igång en tvättmaskin. Eller bara ta det lite lugnt.

Lilla Emma bara blir större och större, eller ska man kanske skriva tjockare!! Snacka om att välling och gröt ger resultat! Biffiga lår och runda äppelkinder!  Hon fortsätter att sova hela nätterna, skönt!! Från typ halv åtta åtta till halv 7 7! Super skönt! jag sover ju hela nätterna, men Danne har börjat att vakna flera gånger igen. Det är jättejobbigt för honom. Tycker synd om honom eftersom han inte får lika skön sömn som jag! Sover som en stock gör jag!
Så här skönt borde han sova!!!

Kommentarer
Postat av: Sandie

vilken underbart bild <3 kram till hela familjen

2010-03-11 @ 12:05:48
URL: http://www.favetelinguis.bloggagratis.se
Postat av: farmor bodil

vilken mysig bild. längtar verkligen efter er. älskar er alla. kram från farmor som snart kommer.

2010-03-12 @ 00:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0