tror ni jag bölade eller?????

Oj oj!!! Kan jag bara säga! Grät krokodiltårar när jag skulle hämta mys gus på dagis igår. Tur att jag redan hade förvarnat fröknarna på att jag är ganska så blödig  och tjurar lätt!!! Så det gick bra, vi samlade ihop alla hans saker. Men när vi kom hem satte det igång igen,,, satt och visade danne gustavs pärm, där finns det bilder och teckningar som han gjort under åren på ebbas. Då öppnades ventilen igen ich jag bölade som fan igen, men tro inte att det va slut där inte. När vi satt och gav emma lite välling innan hon skulle sova började det igen. "hon är sååå fiiin""" så kom kranen på igen. Bara böla lite till typ! Galet känslig dag igår!
Så på måndag börjar Gustav på Smultronstället, det känns jättebra.
dagens äventyr består av att åka till bvc för 5 årskontroll, gus ska få spruta, men är lite tveksam till om han vill det. Ska försöka muta med lite lego  vi har hemma för sånna här tillsfällen!!!! Får se hur det går!! Kanske danne hinner hem så att han kan ta emma, blir lite jobbigt för gus om han ska dela mamma när det är han som ska mätas och sprutas!!!

Kommentarer
Postat av: Sandie

haha vart lite förvirrad när jag läste din blogg eftersom jag e tvär säker på att man säger "krokodil tårar" när man spelar ledsen :) det e iaf alltid vad jag har hört men jag förstår att du var ledsen på riktigt stor kram till dig o familjen

2010-03-07 @ 18:42:55
URL: http://www.favetelinguis.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0