Äntligen händer det!!!

Vi vann choklad!!!
Efter att man stoppat in typ flera tusen i dom där jävla chokladhjulen vann vi igår! 2kg schweizernöt!! Jihooo! skrek jag när vi såg att vi vann!!! Ett bra avslut på en underbar kväll! Vi röjde som 14åringar bland karuseller och åkte typ allt, jag lyckades bli "övertalad" att åka insane, ibland det hemskaste jag gjort! Skrek hela tiden och kände mig som en trasa när vi kom ner! Inför nästa tur i den ska jag dricka lite öl innan så att jag inte tänker så mycket innan.
Bästa Jessi va barnvakt åt Emma så att vi kunde ha en kväll själva, och det va helt underbart att bara vara Daniel och Daniella för en kväll, springa runt och bara garva! Kvällens bästa va enligt mig kvasten, lagom mysig och lite skum! Kvällens tråkigaste enligt mig va blå tåget, att man aldrig lär sig! Den e ju skit tråkig!
Nästa besök blir det snart igen, men då med lite mer pengar så att man kan köpa lite fler lotter och kanske ta en öl eller två!
Bilder kommer lite senare! Nu mer kaffe!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0