då har dom varit här!!!!

SÅ!!!! Äntligen kom dagen då vår lilla lägenhet skulle fyllas med kameror och ljudkillar!!! Jisses tänkte vi när dom började bära upp väskor med grejer!!! Samt den mytomspunna budgettavlan kom upp! Jaha det är så den ser ut!!! Vi vart utrustade med myggor så skulle vi köra igång. Men hallå!!! vart är sminket då??? har man inte det vid inspelningar??? nehe tydligen inte! är galet nervös och känner hur svetten börjar rinna(fräsch)! Får lite skit, som jag förtjänar! Bryter för lunch och lagar dom godaste stuvade mackisarna jag någonsin gjort, sen är det dax för tavlan!
Här skulle jag lagt upp en bild, men ni vet hur det kan vara med media!! AJAJ!!! inte göra!!!!
Kan avslöja att det är riktiga pengar en stackare får sitta och sätta magneter på!

Efter att verklligehten kom fram fick vi present!!!
ÅRSKORT PÅ GRÖNAN!!!! med åkband och allt för hela glada familjen!!!
Som en gammal grönanarbetare blev jag lite sådär glad(förlåt vill inte verka otacksam)! Bodde liksom där från april till september. 2 gånger!!!! Men fan va kul vi ska ha där i sommar!!! Danne ska få åka tills han spyr flera gånger om!!! Själv har jag lärt mig hur man åker utan att kräkas!! Yrkeshemlighet! Inget kan få mig att berätta!!!
Tack snälla tv3 för all hjälp och uppmuntran!!! Vi ska göra allt vi kan för att klara budgeten ni gjort upp åt oss!!!
Och nej ni kommer inte få se oss i tv!!! vi va bara en testfamilj!!


Slänger in en bild på emmis som gungar istället för budgettavlan!!!
Men den finns att eskåda i dannes mobil!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0