nej nu får jag skärpa mig!!!

Oj oj!! 6 dar redan!
Sitter nu och njuter av lite kaffe innan jag ska göra mig iordning för att åka till jobbet för första gången på nästan ett år!! Eller jag har ju varit där, men nu ska jag jobba! Skum känsla, tog fram kläderna igår och började nästa böla. Insåg att jag kommer sakna mina underbara ungar som fan! Dane the dad satt och mös med emma i soffan igår och då började jag nästan gråta, underbara lilla snuttan! Och mammas lilla skit gustav får man ju inte glömma! Som han kämpar med att vara lugn och snäll. Stackarn va han brottas med sina innre"demoner"! Det bara spritter i benen på honom hela tiden! Munnen går konstant, kommer sakna hans pladder lite!
Köpte nya badbyxor åt honom i veckan! Dom va väldigt coola, så coola att dom åkte på på en gång! Sen sov han med dom i flera nätter! Döskallar på, mycket fina! Det är ju bara lite mer än 2 veckor tills han ska till "bamseland" med farmor! Oj oj va han längtar! Varje gång han hör grekland eller semester så går han igång!
Mammas underbara lilla mys kille!!!

Nej nu måste jag ta mig i kragen och klä mig! facet måste ju på idag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0