ny vecka nya möjligheter!!!!

Ja jag vet att det va en vecka sen sist!! men har inte känt så mycke insperation till att skriva. Emma gnäller värre än en gnällapa och gustav kör tvärtom leken!!! Nu vill vi bara att dom där jävla tänderna ska komma!!!! Hon gnäller och gnäller, snorar och gnäller. Lilla tösen!!! Fast när hon är glad är hon väldigt mycke glad!!
Gustav kör det här att om mamma säger nej inte hoppa i soffan så hoppar han lite till, säger jag inte slänga leksaker på emma så kommer det ett gosedjur till flygandes. Ja jag vet att det är fullt normalt för en liten 5 årig kille!!! Och han är ju den goaste lilla kille som finns, men ibland blir man tokig!!! Nu förstår jag hur min mor hade det med mig..... STACKARS!!!!! Jag drog den här lotten och nu är det dax att samla in vinsten i form av gnäll, ålning på golvet och trots!!! MED NÖJE!!!!! Nästan alla dagar!!

Imorn kommer tv3 hit för sin fake inspelning och uppläxning av oss!!! Ska bli intressant.... Tänkte att jag skulle ta o städa av lite här hemma idag, men nu blir det lite lunch och sen lekparken!!!!

gus med nya bilen!

Kommentarer
Postat av: K

TV3..?? Spännande! :D

2010-05-03 @ 14:48:15
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/
Postat av: Maxiander

SV:Tack alla underbara söta som kommenterat! Blir så glad för era kommenterar! Ni tycks vara en enig skara bloggläsare :) En klar majoritet som röster för den vänstra klänningen!



/M

http://www.maxiander.se

2010-05-04 @ 19:57:23
URL: http://maxiander.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0