f¤¤¤n va fort denna helgen gick!!!

Redan måndag och det känns som att jag inte haft någon helg än. Det skulle ju kunna bero på att jag hade en 6dagars arbetsvecka förra veckan. har lite svårt att fatta hur otroligt kul vi har det på jobbet. Alla är gladare och skrattar mer. Nya chefen är kanon, rakt på och ifrågasätter allt. Sånt gillar jag.

Idag är det första gången med föräldragruppen på BUP. Ska bli spännande, ger det en chans. Funkar och hjälper det så gör det, annars kan vi alltid sluta. men man måste prova allt innan man ger upp. Jobbigt bara att den håller på så länge, ända fram till i mars. LÄNGE!!!!!! Så har jag anhörigstöd idag oxå, det känns lite som att jag inte pallar med det längre. Tycker att det inte ger lika mycke längre. Visst får jag bra verktyg för att jobba med, men det känns som att det är svårt att jobba med dom när jag inte har hittat vart problemet ligger. tidigare har det funkat bra med att bara peppa mig själv och säga att jag duger, både som mamma och sambo. Nu känns det som att jag vet att jag e en ok mamma och en ok sambo nästan hela tiden och inte aldrig som jag kände förut.
Ja, ja!!!!

VI SOM ALDRIG GER UPP!!!!!!!!!!
(och vi är fan hur snygga som helst!!!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0