sicken dag det blev!!!!!

Dagen började med en Gus som va världens goaste och duktigaste, klädde sig och hjälpte sin stressade mamma att komma ihåg allt som skulle med till dagis. Belöningen blev en bil från belöningsskåpet. Han är verkligen världens finaste. Veckanhemläxa från bup blev att leka med honom varje kväll och sedan skriva raport på det. Det har gått jättebra och gus älskar det. Vi turades om jag o danne att leka och natta. Så himla mysigt har det varit.

Åter till dagen!!!
Kommer till jobbet och där är det kändisfrukost, jaha kan man tänka då. Dom va lite jobbiga och ville aldrig gå, skulle liksom duka upp för en tre rätters lunch.  Sen hade vi 35 danskar på 3 rätters och 21 japaner på köttbullar. Mitt uppe i allt kommer det några som tydligen skulle vigas i huset, ehhhhh.... va vår tanke. Vi skickade dom till receptionen, men dom blev vigda och sen kommer dom till kaoset och ska äta sin lunch hos oss. Disk överallt, inte en komplett meny eftersom vi va abonnerade hela dagen. Men dom va jättenöjda när dom gick och jag va lite varm i hjärtat, gråtmild som jag är så blev jag lite rörd. Hade kunnat gråta lite, men höll mig!

Idag väntar mors bröllop, och jag får inte äta typ! Måste komma i klänningen liksom. Har njutit för mycke av livet och ätit gott. Har ett par hekto för mycke på magen och höften. Men det ska nog gå bra. Är lite nervös för att hålla lite tal med syster min ikväll på festen, har terrat alla jag känner med stycket jag ska läsa, bara så att jag vet att det blir bra, där slog liksom den dåliga självkänslan in! Det ska nog bli super....

Finaste mumin ska vara barnvakt idag, jag lagade mat igår som blir till honom idag me, så laktos fritt det bara gick! Bara för honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0