första dagen utan mamma på dagis!!!

Lillfisans inskolning går super! Idag ska hon vara kvar och äta lunch, 3 timar blir det! Jag vart fint hemskickad för att vänta och vakta luren. Men tror inte att dom kommer ringa. Hon blir så glad när vi närmar oss dagis, när jag säger att det är dax för dagis så fäktar hon med armarna och tjuter av lycka. Gustav vaktar henne som en gam på savannen. Hela tiden kollar han vart hon är, vad hon gör och om sibel är snäll. Sibel är Emmas inskolningsfröken, en otroligt gullig och snäll tjej. Emma ler när hon ser henne, det ser jag som ett bra tecken.
Fast det gjorde lite ont i hjärtat när jag skulle gå, tomt och råkigt att lämna dagis helt ensam, bara att sitta och vänta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0