fredag!!!!

Emmas inskolning är typ färdig, hon ska gå hela dagen idag. Sedan ska jag och Gustavs pappa hämta barnen gemensamt då han aldrig varit på dagis! Kl 17 ska dom få lämna dagis idag. Själv ska jag hälsa på gus gudmor och min bästaste finaste carro på sös där hon ligger efter att ha opererat bort blindtarmen. Ska leverera en teckning gus ritat till henne när han hörde att hon ligger på sjukhus! Finaste Gustav, stackars carro tyckte han! Jag har verkligen världens finaste ungar, jag vet att jag har sagt det förr, men det kan inte sägas för många gånger. Det har slutat vara så mycke bråk på morgonen och vid läggdags. vet inte om det kan bero på att jag mår lite bättre och känner mig starkare. Lite lugnare...Lite mer tillfreds med mig själv!
Nu blir det frukost och dusch!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0