jag brukar ju liksom gilla folk!!!

MEN!!!!
Idag möttes jag på dagis av en lite light snorkig mamma som bara säger: Du den där sparkcykeln!!!! Jag flyttar på den för min vagn får inte bli blöt! Då tänker jag: jaha, gör du det! Eftersom den då tydligen nte får plats bredvid din lilla paraplyvagn! Bara så att du vet, avslutar hon med. Ganska snorkig dam måste jag säga! Gustavs sparkcykel måste inte stå under tak liksom, jag e aldrig omöjlig på något sätt! Kan säga att jag skulle vilja möta en lite trevligare sida av henne imorn bitti! Kanske bara haft en stressig morgon med griniga barn, fast innan hon tillat i barnets jacka så anklagade hon nån för att ha tagit dotterns mössa oxå! Va jobbigt att vara så grinig på morgonen!
Nu väntar jag på att sandra ska komma på lite kaffe medans våra små är på  dagis själva isag me, idag ska dom även sova middag efter lunchen. Ska bli spännande att se hur det går! Säkert bra med lill tösen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0