Dax o damma av!!!!

Ojojojoj!!!!
Nu är det dax o damma av den här gamla trasan!!! Tiden flyger o så mycke har hänt! Gussen är i England med farmor o faster o emma fyller snart 2! Vi har varit gifta i typ 3 veckor! Livet som nygift är lika som innan, fast jag känner mig lite lyckligare o tryggare! Lite mer avslappnad!
gustav börjar förskoleklass nästa vecka, min stooora kille blir stor!!!! Vad hände liksom???
Nu är man där:: barn i skola och på dagis, gift, bor i förort, jobbar deltid och däckar i soffan på kvällen så fort barnen sover!!! är fortfarande lika kär, om inte lite mer!
Vad ska jag plannera nu då??? bröllopet är över, bara tackkorten kvar att skicka ut, då måste vi komma överens om vilket, det kan bli svårt!!!!!  det är ju inte som att vi är överens om allt. Tur att vi kan vara överens om att vi inte är överens!!!!
Va tråkigt det skulle va om vi tyckte lika om allt!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0