Gus första dag på skolan!!!!

Då va första dagen avklarad av 4 på inskolningen! Gustav hamnade i samma grupp som sin like Felix, båda har mycke spring i benen och kommer från samma dagis! Felix tvilling Simon kom i en annan grupp. Det va med lite blandade känslor jag gick till coop för att handla medans dom va med sina nya kompisar. Känner en trygghet blandat med pirr i magen så det skriker om det. Det va ju igår han  jag kom hem från bb, typ igår han började på dagis, o det tyckte jag va ännu mer jobbigt! Nu känner jag mig äldre, bara ett dagisbarn kvar! Lilla Emma va olycklig när vi skulle gå från dagis, hon blev sååå ledsen och grät hedlöst! Men vi kramades och pussades så gick vi bara! Eftersom dom inte ringt från dagis så antar jag att hon lugnade sig fort!
Imorn ska han vara kvar över lunch oxå! Sen blir det över mellis och på måndag börjar han på riktigt!!! Super spännande!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0