lite bättre idag!!!

Min förkylning känns lite bättre idag, men nu är det Emmas som frodas lite. Så hon får vara hemma med mig idag. Det blir en mystjejdag!!! Kanske en tur till centrum om vi orkar. För tillfället är det bamse som gäller. Gustav va extra arg imorse när vi skulle gå, Han tjurade hela vägen och ville inte prata med mig alls, men jag fick en kram iaf! det är en pappahelg så jag kan förstå till viss del varför han är så arg, men jag  kan tycka att han ska veta att han alltid kommer hem på söndag, att han inte lämnas bort för alltid liksom. Usch va jobbigt det är att lämna ifrån mig honom så arg. Det skär i mitt mammahjärta varje gång. Men vad ska jag göra???? Strunta i att lämna honom och låta honom få som han vill, och krossa pappahjärtat?? Nej Gustav behöver sin pappa precis som Emma behöver sin.

Igår va det skälbydagen på skolan, jag hade bakat bullar med gus dagen innan för att ta med dit. Det blev Danne som tog med sig Emma och gick dit. Mina bullar gjorde succe!!! Tog slut på en gång!!! Barnen sjöng så fint, Danne hade filmat alla klasserna. Men det va kallt fick jag höra.
Min underbara man hade med sig muntra upp blommor hem till mig! Super fina och jag blev väldigt uppmuntrad, så dom funkade!

Nu ska jag och Emma kolla på trassel!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0